فروش اهن الات در بازار اهن تهران
نوشته شده توسط : آهن پرایس

فروش اهن الات در بازار اهن تهران


اخبار بازار اهن تهران در روز های اخیر حاکی از افزایش مجدد قیمت ها می باشد. هر چند که در روز پنج شنبه نیز افزایش قیمت ها را در فروش اهن الات ساختمانی و صنعتی شاهد بودیم اما نوسان قیمتی وجود نداشت. نوسان قیمت در بازار بدین منظور است که در یک روز چند بار قیمت اعلام بشود و یا در یک روز شاهد افزایش یا کاهش مکرر قیمت ها باشیم. وجود این تفاسیر قیمت ها در روز پنج شنبه نوسان نداشت. از شروع ساعت کاری که با افزایش قیمت ها اعلام شد، تا پایان روز نیز همین افزایش قیمت ها حفظ شد.

قیمت تیرآهن ذوب آهن اصفهان در اکثر مقاطع با افزایش قیمت 3 الی 5 هزار تومنی همراه بود. اما قیمت تیرآهن متفرقه 5 الی 10 هزار تومان افزایش داشت. منظور از تیرآهن های متفرقه، تیرآهن آریان فولاد- تیرآهن فولاد یزد- تیرآهن کرمانشاه - تیرآهن بناب - تیرآهن ناب تبریز- تیرآهن اشتهارد- تیرآهن کره و تیرآهن ترک می باشد. گاهی اوقات پیش می آید که با وجود ثابت بودن نرخ بازار، قیمت بعضی از آهن آلات افزایش می یابد. این مورد مذکور در مواقعی پیش می آید که زمینه ی یک باری در بازار کم بشود.

قیمت میلگرد نیز در روز پنج شنبه افزایشی بود و روندی رو به بالا داشت. البته لازم به ذکر است که قیمت اکثر کارخانه های مختلف میلگرد، قیمت ثابتی را در پنچ شنبه داشتند که دلیل این امر می تواند بسته شدن و تعطیلی اکثر کارخانه ها در روز های پنج شنبه باشد. به دلیل تعطیل بودن بیشتر کارخانه ها در روز های پنج شنبه، همان قیمت روز قبلی اعلام میشود.

با توجه به مطالبی که ذکر شد، فروش آهن آلات ساختمانی در روز های اخیر نیز بهبود پیدا کرده و تعداد بیشتری از معاملات به ثبت رسیده است. افزایش قیمت ها و نوسانات بازار بالاخره باعث شد تا بازار آهن آلات کشور نیز به تکاپو بیافتد. به دنبال ایجاد تحرک در بازار، خرید و فروش ها نیز افزایش یافت. فروش اهن الات در روز های اخیر بیشتر شده ولی این موضوع بیانگر خارج شدن بازار اهن از رکود نمی باشد. زیرا برای محقق شدن این امر یکسری از فاکتور های دیگر لازم است. فروش های خرد را نمیتوان به عنوان خارج شدن از رکود برداشت کرد.

 

 

برای دریافت قیمت روز میلگرد آجدار ، قیمت روز ورق سیاه ، قیمت روز ورق روغنی ، قیمت روز ورق گالوانیزه ، قیمت روز نبشی ، قیمت روز ناودانی ،  در کانال تلگرام ما عضو شوید. برای عضویت در کانال ⬅️ اینجا ️ را کلیک کنید





:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: